Advertise!! Clik Here

Senin, 05 Maret 2012

Kisahku dengan Kak Ros Janda - 3

0
"Razlan pun macam Ros juga, dah lama sangat menunggu peluang semacam ni Ros, cuma takut-takut je nak mintak." Bisik balas aku kepada Kak Ros untuk membangkitkan lagi kehangatan suasana. "Kalau macam itu, sekarang kita berdua dah dapat satu sama lain, jangan sia-siakan peluang yang ada ni sayang. Ros dah tak sabar lagi sayang." Balas semula Kak Ros sambil tangannya mengangkat kedua tanganku dan
Author Image
AboutUnknown

Soratemplates is a blogger resources site is a provider of high quality blogger template with premium looking layout and robust design

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Jika anda mengerti seni terindah itu adalah tubuh wanita, dan wanita memberikan sensasi seni terindahnya, hendaknya berikanlah sepatah kata dua kata untuk membuktikan kekaguman kita terhadap seni terindah didala dunia.
Tinggalkan komentarmu