Advertise!! Clik Here

Senin, 06 Februari 2012

Baru nak belajar

0
Ni nak cerita lah pasal pengalaman zaman persekolahan dulu. Hari tu kelas abis awal, macam biasa aku ajak member pergi lepak kat taman riadah, port kita orang. Kalau dah lepak dengan member tempat camtu biasa lah apa lagi kalau tak bersembang pasal awek masing-masing. Cuma aku aje yang belum ade lagi, mungkin sebab aku ni memilih sangat sejak break-off dengan awek aku. Ego lah katakan. Tiba-tiba
Author Image
AboutUnknown

Soratemplates is a blogger resources site is a provider of high quality blogger template with premium looking layout and robust design

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Jika anda mengerti seni terindah itu adalah tubuh wanita, dan wanita memberikan sensasi seni terindahnya, hendaknya berikanlah sepatah kata dua kata untuk membuktikan kekaguman kita terhadap seni terindah didala dunia.
Tinggalkan komentarmu