Advertise!! Clik Here

Sabtu, 18 Februari 2012

Dirobek bosku - 2

0
Si Shasha ni seperti biasa dah tarik muka masam.. Dia memang tak suka mat-mat kental (istilah dia, haha) kaco macam nak berkenalan nih.. Cuma Jeha ajer yang layankan. Jeha cakap nak pegi ikut ke mana.. Tak malu ker.. Giler ke hahaha.. Lelama bebudak tu blah.. Peh tu kengkawan mamat tu gelakkan mamat yang kaco kitorang tuh.. Then kat Kenny Rogerspun sama kena kaco lagi iskk.. Biasa la lelaki ni
Author Image
AboutUnknown

Soratemplates is a blogger resources site is a provider of high quality blogger template with premium looking layout and robust design

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Jika anda mengerti seni terindah itu adalah tubuh wanita, dan wanita memberikan sensasi seni terindahnya, hendaknya berikanlah sepatah kata dua kata untuk membuktikan kekaguman kita terhadap seni terindah didala dunia.
Tinggalkan komentarmu