Advertise!! Clik Here

Minggu, 26 Februari 2012

Mak aku - 1

0
Hari tu aku buat overtime.. Bukan ofisial.. Saja pasal nak tengok VCD yang Hamid, budak pejabat bagi pagi tadi. Nak tengok kat rumah pun takde can masa ni, mak mertua aku ade. Ofis aku kat tingkat 9, tak banyak sangat staf, bilik pegawai aje. Aku nasib baik dapat tempek pasal aku tera sikit tentang komputer ngan audio visual. Jadi bilik av tu sudah jadi bilik aku sendiri, bos nak cari pun, dia
Author Image
AboutUnknown

Soratemplates is a blogger resources site is a provider of high quality blogger template with premium looking layout and robust design

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Jika anda mengerti seni terindah itu adalah tubuh wanita, dan wanita memberikan sensasi seni terindahnya, hendaknya berikanlah sepatah kata dua kata untuk membuktikan kekaguman kita terhadap seni terindah didala dunia.
Tinggalkan komentarmu