Advertise!! Clik Here

Minggu, 26 Februari 2012

Mak aku - 4

0
Aku gosok tangan dia yang kat dada aku. Terasa dia mencium belakang aku. Tangannya juga membelai bulu dadaku yang tak seberapa tapi agak panjang tu. "You selalu bangun awal macam ni ke?" "Ak-ah. Kan boleh seround lagi." Aku berjenaka. "Sure!" Aik, baru dapat pun sudah pandai kemaruk. Kalau lat seminggu tu takpe enggak, dok tekenang, ni baru semalam dapat. Dua round lak tu. Bukan le aku heran
Author Image
AboutUnknown

Soratemplates is a blogger resources site is a provider of high quality blogger template with premium looking layout and robust design

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Jika anda mengerti seni terindah itu adalah tubuh wanita, dan wanita memberikan sensasi seni terindahnya, hendaknya berikanlah sepatah kata dua kata untuk membuktikan kekaguman kita terhadap seni terindah didala dunia.
Tinggalkan komentarmu